گجت مال

مشاوره و پشتیبانی

۰۷۱۳۲۳۲۶۰۳۰ | ۰۹۱۷۳۸۲۷۹۲۵

Search
Close this search box.

مشاوره و پشتیبانی ۰۷۱۳۲۳۲۶۰۳۰ | ۰۹۱۷۳۸۲۷۹۲۵

مخلوط کن هوشمند شیائومی smart blender مدل MPBJ001ACM-1A

  • جنس بدنه پلاستیک ABS
  • گنجایش پارچ برای نوشیدنی سرد ۱.۶ لیتر
  • گنجایش پارچ برای نوشیدنی گرم ۱.۲ لیتر

۳,۷۷۰,۰۰۰ تومان

ناموجود

توضیحات تکمیلی

برند

Xiaomi

مدل

MPBJ001ACM-1A

جنس بدنه

پلاستیک ABS

گنجایش مخزن

گنجایش پارچ برای نوشیدنی سرد ۱.۶ لیتر, گنجایش پارچ برای نوشیدنی گرم ۱.۲ لیتر

توان خروجی

قدرت در حالت گرم نگه داشتن ۸۰۰ وات, قدرت در حالت میکس ۱۰۰۰ وات

نوع اتصال

Wi-Fi IEEE 802.11 b/g/n 2.4GHz

سایر قابلیت ها

۱۰ مکانیزم محافظتی, حسگر دماسنج داخلی, دارای هشت تیغه قدرتمند, دارای هشت سرعت مختلف, قابلیت زمان‌بندی, قابلیت گرمایش بین ۵۰ تا ۷۰ درجه سانتی گراد, کنترل آسان با نرم افزار اختصاصی خودش

مخلوط کن هوشمند شیائومی smart blender مدل MPBJ001ACM-1A

مخلوط کن برقی smart blender شیائومی

مخلوط کردن، آبمیوه گیری، خرد کردن یخ، گرم کردن در حالت دوتایی: تا ۱۲۰۰ میلی لیتر نوشیدنی گرم یا ۱۶۰۰ میلی لیتر نوشیدنی سرد را به طور همزمان تهیه کنید.

مخلوط-کن-هوشمند-شیائومی-smart-blender-مدل-MPBJ001ACM-1A-1

طراحی مخلوط کن هوشمند شیائومی

میکسر با ارتفاع 43 سانتی متر از پلاستیک ساخته شده است، پایه آن مجهز به دو دکمه و نمایشگر OLED است. در سمت چپ دکمه زمانبندی و در سمت راست دکمه لغو قرار گرفته.
صفحه نمایش OLED آن علاوه بر نمایشگر بودن به صورت چرخشی می‌تواند حالت های مختلف را انتخاب نماید. برای مثال در حالت دستی می توانید سرعت میکسر را تنظیم کنید.
کاسه مخلوط کن از شیشه بوروسیلیکات ساخته شده است که آن را در برابر دما بسیار مقاوم می کند.

شیشه و پایه به صورت مغناطیسی به هم متصل می شوند، تا مخلوط کن متوجه شود که کاسه همزن به درستی در جای خود قرار گرفته یا نه. حتی اگر درب آن باز شود، مخلوط کن هوشمند شیائومی به طور خودکار فرآیند ترکیب را متوقف می کند.

گرم کردن!

محتویات کاسه مخلوط کن را می توان گرم کرد. با حداکثر توان 950 وات ، صفحه القایی یکپارچه می تواند نوشیدنی هایی مانند شکلات داغ را گرم کند. البته مخلوط کن هوشمند شیائومی فقط برای پخت و پز در حد محدودی مناسب است. مثلا می‌توان با آن سوپ ها را گرم کرد.

طرز کار مخلوط کن شیائومی

در قلب مخلوط کن هوشمند شیائومی یک موتور 1000 وات وجود دارد که برای چنین مخلوط‌کنی متوسط ​​است. با این حال، قدرت بر حسب وات به تنهایی برای تعیین کارایی مخلوط کن کافی نیست. تیغه ها هم به همان اندازه مهم اند. با وجود اینکه اکثر مخلوط کن ها دارای چهار تیغه هستند، مخلوط کن هوشمند شیائومی از هشت تیغه فولادی ضد زنگ تشکیل شده که در سه لایه مرتب شده اند که بالاتر از حد متوسط ​​است.

هر لایه وظیفه خاص خود را دارد، لایه بالایی قطعات بزرگ را مستقیماً خرد می‌کند، در زیر لایه میانی دو تیغه قطعات باقی مانده را خرد می کنند. میکسر مجهز به سنسور هال است که می تواند به طور خودکار عملکرد مخلوط کردن را تنظیم کند. عملکرد به 9 سطح سرعت تقسیم می شود.

همچنین می‌توان با این گجت هوشمند یخ خرد شده نیز در دسترس داشته باشید.

می‌توانید مخلوط‌کن هوشمند شیائومی را با برنامه شیائومی هوم ادغام کنید و از آن برای یافتن و الهام از دنیای دستورات غذایی و همچنین ایجاد زمان‌بندی، شروع فرایند مخلوط کردن استفاده کنید.

از نظر تئوری، می‌توانید تمام مواد را برای یک اسموتی لذیذ عصرانه آماده کنید، مواد را در مخلوط‌کن بریزید و فرآیند مخلوط‌کردن را به‌طور خودکار شروع کنید.
برای شستن ظرف مخلوط کن، شیائومی توصیه می کند که آب را با سرعت بالا مخلوط کنید. متأسفانه، هیچ اطلاعاتی مبنی بر اینکه آیا همزن قابل شستشو در ماشین ظرفشویی است یا خیر، وجود ندارد.

ارزیابی

ما از نوشیدن یک اسموتی تازه از مخلوط کن هوشمند شیائومی لذت بردیم. طعم خوبی داشت. عملکرد گرمایشی آن نیز جالب است.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مخلوط کن هوشمند شیائومی smart blender مدل MPBJ001ACM-1A”

خوش آمدید