گجت مال

مشاوره و پشتیبانی

۰۷۱۳۲۳۲۶۰۳۰ | ۰۹۱۷۳۸۲۷۹۲۵

Search
Close this search box.

مشاوره و پشتیبانی ۰۷۱۳۲۳۲۶۰۳۰ | ۰۹۱۷۳۸۲۷۹۲۵

بخور و تصفیه هوا شیائومی مدل Deerma 5L F600

  • شستشوی راحت
  • قابلیت تنظیم مدت زمان رطوبت سازی
  • قابلیت تنظیم میزان رطوبت در سه حالت
  • خاموش شدن اتوماتیک در صورت تمام شدن آب
  • پشتیبانی از حالت Night mode، عملکرد آرام با نویز پایین و قابل استفاده در شب
  • مجهز به فیلتر دوگانه و ارائه هوا با کیفیت عالی
  • مجهز به صفحه نمایش لمسی جهت کنترل عملکرد دستگاه

۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان

wws سوالی دارید؟ ما اینجاییم😃.

توضیحات تکمیلی

برند

1MORE, ACEFAST, Amazfit, Anker, Apple, Apple Watch, Baseus, Beats, BOYA, Candc, coteetci, Deerma, Ealrdom, Earldom, G-Tab, Game Sir, Green, Green lion, Haino Teko, Haylou, Honor, Huawei, JBL, JOWAY, JOYROOM, Kaku, LAZY, Lenovo, Marvo, Monster, Nokia, Onikuma, Other, Phonikas, Porodo, Remax, Rock Space, Romos, Romoss, Samsung, SanDisk, Saramonic, Sennheiser, Sharp, Showsee, Sodo, Sony, soundcore, Tp-Link, Usams, Viva Madrid, WEKOME, X-Level, Xiaomi, xtarilk me, xtrike me, Yesido, Yunteng, ZHIYUN, سامسونگ, Geepas, Harman Kardon, Jabra

رنگ

سفید, مشکی

مدل

F600

مناسب برای

فضایی به مساحت 25-30 مترمربع

وزن

۱.۲ کیلوگرم

ولتاژ ورودی

220V / 50Hz

ظرفیت اسمی

5 لیتر

ابعاد

19x19x32cm

بخور و تصفیه هوا شیائومی مدل Deerma 5L F600

رطوبت ساز Deerma DEM-F600 کمک می کند تا فضای خانه را با آرامش پر کنید! این دستگاه مخصوصاً برای استفاده در زمستان که رطوبت هوا به سطح بسیار پایین می رسد مناسب است. این گجت هوا را تا 40 تا 60 درصد مرطوب می کند و آن را در طول روز در این سطح نگه می‌دارد.

مخزن آب با ظرفیت 5 لیتر از مواد آنتی باکتریال ساخته شده است که استفاده از آن را ایمن می‌کند. این گجت طراحی مینیمالیستی دارد، بنابراین می توان آن را در اتاقی با هر فضای داخلی نصب کرد.

بخور-و-تصفیه-هوا-شیائومی-مدل-Deerma-5L-F600-3

ایده آل برای فضاهای بزرگ:

دارای طراحی کاملاً مجلل و پیچیده همراه با رنگ سفید ظریف به عنوان ستون اصلی است که به راحتی برای هر فضایی از دفتر تا خانه تنظیم می شود. 

 

رطوبت ساز قوسی شکل:

رطوبت ساز قوسی شکل نه تنها زیبایی ملایم تری ارائه می دهد، بلکه به انتقال راحت تر و روان تر رطوبت به بیرون کمک می کند تا تجربه مرطوب سازی بهتری تری داشته باشید.

 

پنل لمسی پیشرفته:

پنل لمسی بسیار حساس، طراحی بسیار بصری، پاسخ سریع را تنها در 0.01 ثانیه ارائه می دهد و کنترل آسان با یک لمس را برای کاربر فراهم می کند. به طور خاص، طراحی دسته پنهان در زیر درب باعث می‌شود تا کاربران راحت آن را با یک دست گرفته و به راحتی بلند کنند. 

 

ظرفیت بزرگ، جریان مه آلود بالا:

رطوبت ساز Deerma DEM F600 مجهز به مخزن با ظرفیت 5 لیتری برای پاشش مه ماندگار بدون نیاز به پر کردن مکرر آب است. مخزن آب 5 لیتری دستگاه به ایجاد یک غبار نسبتاً غلیظ برای مرطوب سازی طولانی مدت کمک می کند. 

بخور-و-تصفیه-هوا-شیائومی-مدل-Deerma-5L-F600-4

سنسور حرارتی دقیق: 

سنسور حرارتی تعبیه شده در داخل رطوبت ساز به تشخیص دقیق دمای محیط داخلی کمک می‌کند، سپس این پارامتر بر روی صفحه نمایش هوشمند نمایش داده می شود تا کاربران به راحتی دما را کنترل کنند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بخور و تصفیه هوا شیائومی مدل Deerma 5L F600”

خوش آمدید