گجت مال
Search

مشاوره و پشتیبانی

۰۷۱۳۲۳۲۶۰۳۰ | ۰۹۱۷۳۸۲۷۹۲۵

Search
Close this search box.

مشاوره و پشتیبانی ۰۷۱۳۲۳۲۶۰۳۰ | ۰۹۱۷۳۸۲۷۹۲۵

سوالات متداول

آیا برای خرید از گجت مال باید در وب‌سایت فروشگاه عضو باشم؟

بله برای خرید از گجت مال باید عضو باشید. این عضویت به سادگی هر چه تمام فقط با وارد کردن شماره موبایل و نانم و نام خانوادگی شما امکان پذیر شده است.

مزایای عضویت در سایت:

  • سریع ‌تر و ساده ‌تر خرید کنید؛
  • به سادگی سوابق خرید و فعالیت‌های خود را مدیریت کنید؛
  • لیست علاقمندی‌‌های خود را بسازید و تغییرات آنها را دنبال کنید؛
  • نقد، بررسی و نظرات خود را با دیگران به اشتراک بگذارید؛
  • در جریان فروش‌ های ویژه و قیمت روز محصولات قرار بگیرید.

روش ثبت سفارش کالا چگونه است؟

برای خرید از سایت گجت مال ابتدا پس از انتخاب  و بررسی کالای مورد نظر، آن را به سبد خرید اضافه و مراحل خرید اینترنتی را تکمیل نمایید. حتما در زمان ثبت سفارش مربوطه مشخصات و مبلغ نهایی، نام کالای مربوطه را به دقت بررسی کنید و اطمینان حاصل نمایید.

برای سفارش کالا به کمک نیاز دارم، چگونه و با چه کسی تماس بگیرم؟

تیم پشتیبانی گجت مال در روزهای غیر تعطیل (از ساعت 10 الی 21) پاسخگوی شما هستیم. اگر در خارج از این زمان سؤال یا ابهامی برای شما به وجود آمد برای تیم پشتیبانی ما در واتس اپ، ایمیل و یا از طریق صفحه تماس با ما سایت پیام بگذارید تا در کوتاه‌ترین زمان به شما پاسخ دهیم.

در چه ساعاتی از شبانه روز امکان ثبت سفارش وجود دارد؟

در تمامی ساعات شبانه روز امکان ثبت سفارش وجود دارد. تیم گجت مال در اسرع وقت و کوتاه‌ترین زمان برای پیگیری سفارش کالای شما اقدام می‌نمایند.

آیا امکان لغو سفارش وجود دارد؟

بله، در هر زمان از ثبت سفارش امکان لغو سفارش برای شما وجود دارد. ولی پس از ثبت کالای مورد نظر خود و پرداخت وجه آن، باید با پشتیبانی گجت مال تماس بگیرید.

در صورتی که سفارش را ثبت کرده‌اید لازم حداکثر تا ۲۴ ساعت بعد از آن با تماس بگیرید تا:

  • اگر سفارش شما بسته بندی و ارسال نشده باشد ظرف ۲۴ ساعت کل وجه شما برگشت داده می‌شود.
  • در صورتی سفارش شما بسته بندی شده باشد اما ارسال نشده باشد هزینه بسته بندی از شما کسر و الباقی وجه طی 24 ساعت مسترد خواهد شد.
  • اگر کالای شما ارسال شده باشد می‌توانید پس از تحویل کالا (کالا به هیچ عنوان نباید از پلم اصلی خود خارج شود)، و هماهنگی با واحد پشتیبانی کالا را ارسال کنید و پس از بررسی آن توسط تیم ما مبلغ آن به حساب شما واریز میشود. (توجه داشته باشید که در صورت ارسال کالا هزینه پستی جهت برگشت به عهده مشتری خواهد بود.)

آیا برای اطمینان از پردازش ثبت سفارش، لازم است که با شما تماس بگیرم ؟

خیر، در صورت لزوم ما با شما تماس می‌گیریم.

آیا امکان ارسال کالا برای دیگران وجود دارد؟

بله، چنانچه می‌خواهید سفارش مربوطه به آدرس دیگری غیر از آدرس شما ارسال شود، با ثبت آدرس مورد نظرتان در هنگام ثبت سفارش ٫ کالای مربوطه به آدرس ذکر شده تحویل داده می‌شود.

اگر کالای ارسالی با کالایی که در وب‌سایت گجت مال موبایل دیدم مغایرت داشت، باید چکار کنم؟

می‌توانید از طریق تماس تلفنی یا واتس اپ هرگونه مغایرت را به تیم پشتیبانی اطلاع دهید. بدیهی است فروشگاه گجت مال خود را موظف به عودت کالا می‌داند و کارشناسان ما شما را جهت استرداد کالا راهنمایی می‌کنند.

چه مدت زمان طول می‌کشد تا کالا به دست من برسد؟

برای راحتی شما عزیزان گجت مال شرایط ارسال کالا را به صورت‌های زیر در نظر گرفته است که زمان هر نوع ارسال بستگی به شرایط زیادی از جمله مسافت و نوع انتخاب شما دارد.

  • ارسال به صورت پیک فقط شهر شیراز (پس کرایه): سفارشاتی که تا ساعت ۱۸ ثبت شوند عصر همان روز تحویل داده می‌شود و سفارشاتی که از ساعت ۱۸ ثبت شوند، ارسال آن به ساعت ۱۰ صبح اولین روز کاری موکول خواهد شد. (همچنین امکان خرید یا دریافت به صورت حضوری هم امکان‌پذیر است.)
  • ارسال به صورت پست پیشتاز که بستگی به مسافت بین ۳ الی ۵ روز کاری به طول می‌انجامد. توجه داشته باشید که هزینه آن بستگی به کوچک و بزرگ بودن سفارش متفاوت است.
  • ارسال به صورت باربری (ترمینال) که در این روش هم مانند پست پیشتاز بستگی به مسافت، بین ۱ الی ۲ روز به طول می‌انجامد و هزینه آن نیز به صورت پس کرایه است.
  • ارسال رایگان که برای بعضی محصولات امکان پذیر است. در این روش برای هیچ کدام از روش‌های ارسال (پیک، پست، ترمینال) هیچ هزینه اضافی از شما دریافت نخواهد شد.

کالاهای خریداری شده را می‌توانم مرجوع کنم؟

گجت مال برای این مسئله هم راه حلی دارد که شرایط و ضوابط آن را در سیاست مرجوعی و عودت می‌توانید مطالعه نمایید.

خوش آمدید