گجت مال

مشاوره و پشتیبانی

۰۷۱۳۲۳۲۶۰۳۰ | ۰۹۱۷۳۸۲۷۹۲۵

سوالات متداول
Search
Close this search box.

مشاوره و پشتیبانی ۰۷۱۳۲۳۲۶۰۳۰ | ۰۹۱۷۳۸۲۷۹۲۵

دوربین 2K Pro شیائومی mi 360 مدل mjsxj06cm

  • قابلیت ضبط صدا
  • انتقال صدای دو طرفه
  • قابلیت ارسال پیام به اپلیکیشن در صورت مشاهده حرکت

۲,۱۶۰,۰۰۰ تومان

ناموجود

توضیحات تکمیلی

برند

Xiaomi

رنگ

سفید

نوع اتصال

بی سیم

ابعاد

122 × 78 × 78 میلی‌متر

وزن

349 گرم

فضای ذخیره‌سازی

Micro SD ( حداکثر 32 گیگابایت پیشتیبانی می‌شود )

زاویه دید

110 درجه

اپلیکیشن

Mi home

دید در شب

تا 10 متر

برق ورودی

5V،2A

سایر قابلیت ها

ضبط صدا, قابلیت تشخیص چهره, قابلیت تشخیص حرکت, قابلیت چرخش افقی و عمودی, قابلیت نصب به صورت برعکس

اقلام همراه

آداپتور, دفترچه راهنما, کابل برق, لوازم جانبی نصب دوربین

دوربین 2K Pro شیائومی mi 360 مدل mjsxj06cm

امروزه امنیت و حفظ آن یکی از دغدغه‌های مهم زندگی ماست. بسیاری از انسان‌ها برای حفظ امنیت، از دوربین‌های مداربسته استفاده می‌کنند.

دوربین 2K Pro شیائومی با قابلیت چرخش 360 درجه بدون هیچ نقطه کوری از تمام زوایای محیط اطراف خود فیلمبرداری می‌کند و شما از طریق اپلیکیشن مربوطه می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید.

طراحی

دوربین 2K Pro شیائومی از بدنه‌ای پلاستیکی و محکم با ظاهری ظریف و جذاب ساخته شده. ابعاد این دوربین برابر با 122 × 78 × 78 میلی‌متر و وزن 349 گرم می‌باشد و با توجه به وزن و ابعادی که دارد فضای زیادی اشغال نمی‌کند و می‎‌توانیم آن را هرجایی که بخواهیم قرار دهیم.

 

دوربین 2K Pro شیائومی mi 360 مدل mjsxj06cm-1

 

کیفیت تصاویر

یکی از مهم‌ترین ویژگی که موقع خرید دوربین مداربسته مورد توجه قرار می‌گیرد، کیفیت تصاویر و فیلمبرداری است. دوربین مداربسته تحت شبکه شیائومی از لنز P6 با زاویه 110 درجه و دیافراگم F1.4 بهره برده که کیفیت فیلم‌ها را به صورت قابل توجهی بهبود می‌بخشد. دیافراگم F1.4 نور زیادی به لنز وارد می‌کند تا در شرایط کم نور نیز تصاویر به طور دقیق ثبت شوند.

دید در شب

یکی دیگر از ویژگی‌های دوربین 2K Pro شیائومی، قابلیت دید در شب است. این قابلیت به وسیله تابش نور مادون قرمز 940 نانومتری انجام می‌شود و بدون تابش رنگ قرمز و مزاحمت برای خواب شما، در نور کم تصاویر را واضح و رنگی ثبت می‌کند.

میکروفون

دوربین هوشمند شیائومی دارای دو میکروفون و اسپیکر بوده که توانایی ضبط صداها را دارد همچنین با استفاده از این دوربین می‌توان با شخص دیگری که آن طرف دوربین است ارتباط برقرار کرد. بنابراین این دوربین گزینه بسیار خوبی برای اتاق کودکتان می‌باشد.

 

دوربین 2K Pro شیائومی mi 360 مدل mjsxj06cm-5

 

کنترل دوربین

برای کنترل دوربین 2K Pro شیائومی فقط کافیست اپلیکیشن Mi home را روی گوشی هوشمند خود نصب کرده و تنظیمات لازم را اعمال کنید.

این دوربین قابلیت اتصال از طریق شبکه WIFI با فرکانس 2.4 گیگاهرتز و بلوتوث نسخه 4.2 را دارا است و با توجه به سرعت بالای اتصال هیچ‌گونه قطعی تصاویر اتفاق نمی‌افتد.

محافظ حریم شخصی

شما می‌توانید از طریق اپلیکیشن Mi home و فعال کردن حفاظ فیزیکی، لنز دوربین را به سمت پایین فرستاده و جلوی دید آن را کور کنید.

ذخیره سازی

دوربین 2K Pro شیائومی می‌تواند تصاویر ضبط شده را در فضای ابری، کارت حافظه SD با حداکثر ظرفیت 32 گیگابایت و سرور مجازی ذخیره کند.

نصب روی سقف

دوربین 2K Pro شیائومی mi 360 مدل mjsxj06cm با توجه به ابعاد و وزن کمی که دارد در هر جایی ازجمله روی میز یا روی سقف قابل نصب می‌باشد.

زمانی‌که این محصول را روی سقف نصب می‌کنید با استفاده از هوش مصنوعی به کار رفته در آن، موقعیت را تشخیص داده و 180 درجه تصاویر را می‌چرخاند پس نگران وارونه بودن تصاویر ضبط شده نباشید.

 

دوربین 2K Pro شیائومی mi 360 مدل mjsxj06cm-7

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوربین 2K Pro شیائومی mi 360 مدل mjsxj06cm”

خوش آمدید