گجت مال

مشاوره و پشتیبانی

۰۷۱۳۲۳۲۶۰۳۰ | ۰۹۱۷۳۸۲۷۹۲۵

Search
Close this search box.

مشاوره و پشتیبانی ۰۷۱۳۲۳۲۶۰۳۰ | ۰۹۱۷۳۸۲۷۹۲۵

ساعت هوشمند هوآوی HUAWEI WATCH FIT New

  • پشتیبانی از زبان فارسی
  • دارای 97 حالت تمرینی
  • اپلیکیشن اختصاصی Huawei Health

۲,۷۰۰,۰۰۰ تومان
۲,۷۹۰,۰۰۰ تومان

wws سوالی دارید؟ ما اینجاییم😃.

توضیحات تکمیلی

برند

Huawei

رنگ

صورتی, مشکی

سازگار با

IOS, اندروید

مناسب برای

آقایون, خانم ها

جنس بند

سیلیکونی

نوع قفل بند

سگکی

فرم صفحه

مستطیل

اندازه صفحه نمایش

1.64 اینچ

نوع صفحه نمایش

AMOLED

رزولوشن

456×280 پیکسل

اتصالات

Bluetooth

حسگرها

اکسیژن خون, شمارنده ضربان قلب, فشار خون, کالری سنج, گام شمار, یاداوری کم تحرکی

ابعاد

46×30×10.7 میلی متر

سایر قابلیت ها

اطلاع رسانی وضعیت آب و هوا, اعلان تماس ها, امکان پذیرش و رد تماس, امکان نمایش هشدار ها, پایش وضعیت استرس, پایش وضعیت خواب, ثبت روزانه فعالیت های ورزشی, دارای آلارم, دارای تمرینات تنفسی, کنترل دوربین, کنترل موزیک, مقاوم در برابر آب تا عمق 50 متر, نمایش اعلان های دریافتی, نمایش اعلان‌های گوشی و تقویم

ساعت هوشمند هوآوی Watch Fit New – Watch Fit 2

واچ فیت نیو یا واچ فیت 2 یک ساعت اقتصادی بوده و با طراحی شیک و امکانات منحصر به فردی که دارد مناسب استفاده روزمره و ورزشی است.

ساعت هوشمند هوآوی مدل WATCH FIT New-2

طراحی

ساعت هوشمند هوآوی Watch Fit New با فرم صفحه مستطیلی شکل و اندازه 1.64 اینچ و رزولوشن 280 در 456 پیکسل، اطلاعات را با وضوح و کیفیت عالی به نمایش در می آورد و تنظیم خودکار روشنایی ساعت، دید بهتری را در نور خورشید ارائه می دهد.

تعویض بند ساعت هوشمند هوآوی مدل WATCH FIT New

واچ فیس متنوع

ساعت هواوی با استفاده از واچ فیس های گوناگون به شما این امکان را می دهد که متناسب با استایل خود تصاویر روی صفحه ساعت را عوض کنید به علاوه می توانید عکس خود یا هر عکس دیگری که می خواهید را به عنوان پس زمینه ساعت قرار دهید.

همیشه به روز باشید

با این ساعت علاوه بر تغییر واچ فیس شما می توانید بند سیلیکونی آن را بسته به سلیقه و استایل خود، با بند های رنگارنگ و مختلف با سایز های استاندارد عوض کنید.

 

باتری ساعت هوشمند هوآوی مدل WATCH FIT New

 

 

باتری

ساعت هوشمند هوآوی مجهز به یک باتری لیتیوم پلیمری است که با الگوریتم های صرفه جویی در مصرف انرژی، می تواند تا 10 روز همراه شما باشد و با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع می تواند یک روز کامل را تنها با 5 دقیقه شارژ دوام بیاورد.

 

 

 

 

ساعت هوشمند هوآوی مدل WATCH FIT New-12

مربی خصوصی همیشه همراه شماست

با Watch Fit New در هر ساعت و هر کجا که خواستید تمرین کنید و از جستجوی ویدیو های تمرینی رها شوید. این ساعت 12 نوع حالت ورزشی به شما ارائه می دهد و شامل 44 حرکت استاندارد می باشد.

 

97 حالت تمرینی

این ساعت شامل 12 حالت ورزشی حرفه ای از جمله شنا، دویدن، دوچرخه سواری و 85 حالت تمرینی سفارشی به شما امکان مدیریت ضربان قلب، کالری و مدت زمان تمرین را می دهد. همچنین ساعت هوآوی واچ فیت با داشتن امکاناتی مانند GPS داخلی، الگوریتم ضربان قلب، برخورداری از قابلیت 5ATM برای تمامی ورزش ها از جمله شنا، دوچرخه سواری و… ساخته شده.

ساعت هوشمند هواوی watch fit 2 قادر است شروع یک تمرین و نوع تمرین را تشخیص دهد. چه در حال دویدن باشید و چه در حال شنا، این ساعت معیار های مورد نیاز تمرینتان را ثبت می کند و پس از اتمام می توانید تجزیه و تحلیل های حرفه ای و دقیق تر را در اپلیکیشن Huawei Health مشاهده کنید.

ساعت هوشمند هواوی واچ فیت نیو در تمام طول روز فعالیت های شما را ردیابی می کند و برای جلوگیری از نشستن های طولانی مدت برای شما یک یادآوری ارسال می کند که هر چند وقت یکبار از جای خود بلند شوید. این ساعت گام های روزانه، زمان هایی که فعال بوده اید و سطح فعالیت های شما را در سه دایره ثبت می کند.

 

کنترل سطح اکسیژن خون ساعت هوشمند هوآوی مدل WATCH FIT New

پایش 24 ساعته ضربان قلب

به لطف فناوری پایش ضربان قلب Huawei Truseen می تواند ضربان قلب شما را در طول روز حتی زمان هایی که در خواب هستید را به دقت بررسی کند و در زمان هایی که تشخیص دهد ضربان شما از حالت عادی خارج شده یک پیام برای شما ارسال می کند.

 

مانیتورینگ سطح اکسیژن خون

این ساعت با نظارت مداوم بر اکسیژن خون، به طور خودکار یک یادآوری می فرستد تا به تنظیم وضعیت شما در زمان هایی که تا دیر وقت بیدار می مانید و… کمک کند.

 

نظارت بر روی خواب

ساعت هوشمند هوآوی Fit New با پشتیبانی از فناوری Huawei Trusleep و ضربان قلب، قادر است وضعیت خواب شما را به طور دقیق و منظم ثبت و کیفیت خواب را تجزیه و تحلیل کند.

 

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ساعت هوشمند هوآوی HUAWEI WATCH FIT New”

خوش آمدید