گجت مال

مشاوره و پشتیبانی

۰۷۱۳۲۳۲۶۰۳۰ | ۰۹۱۷۳۸۲۷۹۲۵

Search
Close this search box.

مشاوره و پشتیبانی ۰۷۱۳۲۳۲۶۰۳۰ | ۰۹۱۷۳۸۲۷۹۲۵

ساعت هوشمند هواوی Huawei watch GT2 pro

  • نگهداری شارژ به مدت 14 روز
  • امکان برقراری مکالمه از طریق بلوتوث
  • پشتیبانی از زبان فارسی در اعلانات و پیام ها

۴,۸۹۸,۰۰۰ تومان
۴,۹۵۵,۰۰۰ تومان

wws سوالی دارید؟ ما اینجاییم😃.

توضیحات تکمیلی

برند

Huawei

رنگ

خاکستری, مشکی

وزن

52 گرم

ابعاد

46.7×46.7×11.4 میلی متر

مناسب برای

آقایون, خانم ها

نوع قفل بند

سگکی

فرم صفحه

گرد

جنس شیشه

یاقوت

اندازه صفحه نمایش

1.39 اینچ

نوع صفحه نمایش

AMOLED

رزولوشن

454×454 پیکسل

تراکم پیکسلی

326 ppi

سازگار با

IOS, اندروید

حافظه داخلی

4 گیگابایت

قابلیت نصب سیمکارت

ندارد

اتصالات

Bluetooth

حسگرها

اکسیژن خون, ژیروسکوپ, شتاب سنج, ضربان قلب, فشار خون, قطب نما

سیستم عامل

Huawei Lite OS

سایر قابلیت ها

پشتیبانی از 100 فعالیت ورزشی, شتیبانی از شارژ بی‌سیم (Qi wireless charging), مقاوم در برابر آب تا عمق 50 متر

ساعت هوشمند هواوی Huawei watch GT2 pro

ساعت هواوی Huawei watch GT2 pro در دسته گجت های پوشیدنی قرار دارد و با محبوبیت و امکانات فراوانی که دارد توانسته کاربری رسمی، ورزشی و روزمره را به خود اختصاص دهد و تمامی نیاز های روزمره و ورزشی شما را برطرف کند.

طراحی

ساعت هوشمند هواوی GT2 pro از تیتانیوم، یاقوت و سرامیک ساخته شده و در مقابل ضربه و آسیب های احتمالی مقاومت خوبی دارد. شیشه این ساعت بسیار مقاوم بوده و با درجه سختی 9، به سختی خراش بر می دارد. سرامیکی که در قسمت زیرین ساعت هواوی استفاده شده از آزار و اذیت و تعریق پوست جلوگیری می کند. سنسور ضربان قلب در قسمت پشتی ساعت قرار دارد.

اسمارت واچ GT2 pro با ابعاد 46.7 در 46.7 در 11.4 میلی متر و وزن 52 گرم بیشتر برای کسانی که ساعت هایی با طراحی بزرگ دوست دارند مناسب است  به علاوه ممکن است استفاده از آن برای افرادی که مچ ظریفی دارند، خوشایند نباشد.

 

ساعت هوشمند هواوی Huawei watch gt 2 pro-8

 

صفحه نمایش

هواوی GT2 pro دارای یک صفحه نمایش لمسی و گرد 1.39 اینچ از نوع AMOLED با رزولوشن 454 در 454 پیکسل می باشد که نه تنها تصاویر را واضح و پر نور به نمایش در می آورد بلکه از تراکم پیکسلی بالایی نیز برخوردار است تا رنگ ها را واضح و زنده تر نمایش دهد.

 

ساعت هوشمند هواوی Huawei watch gt 2 pro-1

 

قابلیت ها

ساعت هوشمند هواوی GT2 pro، با پشتیبانی از 100 نوع فعالیت ورزشی و 10 دوره آموزش دوندگی با راهنمای صوتی، مراقب حفظ تناسب اندام و فعالیت های شماست. به علاوه GT2 pro با داشتن حسگر های متعدد از جمله سنجش ضربان قلب، اندازه گیری سطح اکسیژن خون و سطح استرس، به سلامتی و تندرستی شما اهمیت می دهد. همچنین این ساعت تا عمق 50 متری در برابر نفوذ آب مقاوم است پس با خیال راحت از آن در آب و هوای بارانی استفاده کنید.

ساعت Huawei watch GT2 pro با داشتن میکروفون و اسپیکر با کیفیت، امکان پاسخ‌ و تماس با مخاطبین را برای شما فراهم می کند. به علاوه با برخورداری از 4 گیگابایت فضای داخلی به شما اجازه شنیدن آهنگ ها را به صورت مستقل از گوشی می دهد.

از قابلیت های دیگر این ساعت می توان به نمایش پیام های دریافتی شبکه های اجتماعی، تقویم، پیش بینی وضعیت آب و هوا، آلارم اشاره کرد.

 

ساعت-هوشمند-هواوی-Huawei-watch-gt-2-pro-13

 

نرم افزار

GT2 pro با برخورداری از چیپست Kirin A1 و رم 32 مگابایتی و سیستم عامل Lite OS بسیار روان، بهینه و کم مصرف است.

اپلیکیشن Huawei Health

ساعت هواوی GT2 pro نیز مانند بقیه ساعت های هوشمند به یک اپلیکیشن برای راه اندازی و دسترسی به اطلاعات نیاز دارد. اپلیکیشن Huawei Health با هر دو سیستم عامل اندروید و IOS سازگاری دارد و با نصب آن بر روی گوشی، کاربران به قابلیت های متعدد و اطلاعات جمع آوری شده از فعالیت های بدنی، خواب و… دسترسی پیدا می کنند. همچنین از طریق این اپلیکیشن می توان واچ فیس های جدید را دانلود کرد و آهنگ ها را به ساعت انتقال داد.

باتری

ساعت GT2 pro از باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 455 میلی آمپر ساعت بهره می برد و تا 14 روز پاسخگوی نیاز های شما خواهد بود. و با پشتیبانی از شارژ سریع معکوس Qi می توان آن را با گوشی شارژ کرد.

 

ساعت-هوشمند-هواوی-Huawei-watch-gt-2-pro

 

 

 

 

 

 

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ساعت هوشمند هواوی Huawei watch GT2 pro”

خوش آمدید