گجت مال

مشاوره و پشتیبانی

۰۷۱۳۲۳۲۶۰۳۰ | ۰۹۱۷۳۸۲۷۹۲۵

Search
Close this search box.

مشاوره و پشتیبانی ۰۷۱۳۲۳۲۶۰۳۰ | ۰۹۱۷۳۸۲۷۹۲۵

ساعت هوشمند امیزفیت AMAZFIT T-REX PRO

  • نمایش وضعیت آب و هوا
  • پشتیبانی از 100 حالت ورزشی
  • مقاوم در برابر نفوذ آب و گرد و غبار
  • بازدهی باتری در حالت عادی: تا 18 روز

۵,۷۸۸,۰۰۰ تومان
۵,۹۸۵,۰۰۰ تومان

wws سوالی دارید؟ ما اینجاییم😃.

توضیحات تکمیلی

برند

Xiaomi

رنگ

طوسی, مشکی

سازگار با

IOS, اندروید

مناسب برای

آقایون, خانم ها

ابعاد

13.5 × 47.7 × 47.7 میلی‌متر

وزن

59.4 گرم

جنس بدنه

پلی‌کربنات

جنس بند

سیلیکونی

نوع قفل بند

سگکی

باتری

390 میلی آمپر

زمان شارژ شدن

1.5 ساعت

فرم صفحه

گرد

اندازه صفحه نمایش

1.3 اینچ

نوع صفحه نمایش

AMOLED

رزولوشن

360×360 پیکسل

قابلیت نصب سیمکارت

ندارد

حسگرها

ژیروسکوپ, شتاب سنج, شمارنده ضربان قلب, فشار خون, قطب نما, کالری سنج, گام شمار

سایر قابلیت ها

کنترل موزیک, مقاوم در برابر آب, نمایش اعلان‌های گوشی و تقویم

ساعت هوشمند امیزفیت AMAZFIT T-REX PRO

ساعت هوشمند امیزفیت AMAZFIT T-REX PRO با مقاومت بالا در برابر دمای منفی 40 درجه و مثبت 70 درجه سلسیوس و داشتن گواهی ATM10 و گذراندن 12 تست کیفیت نظامی، مناسب برای ورزش های حرفه ای طراحی شده همچنین با داشتن حسگر های مختلف، انتخابی فوق العاده برای ورزش در فضای باز است. این ساعت دارای گواهی ATM10 می باشد که تا عمق 100 متری از نفوذ آب به داخل ساعت جلوگیری می کند.

 

ساعت هوشمند امیزفیت AMAZFIT T-REX PRO-10

 

طراحی و کیفیت

ساعت هوشمند AMAZFIT T-REX PRO دارای صفحه نمایش گرد در ابعاد 47.7 در 47.7 میلی متر و ضخامت 13.7 میلی متر و وزن 59.4 گرم ساخته شده. در بدنه این محصول از مواد پلی کربنات استفاده شده که علاوه بر سبکی از مقاومت بالایی در مقابل ضربه و شکستگی برخوردار است. در کنار قاب این ساعت 4 دکمه از جنس فلز قرار دارد که از آن ها برای کنترل عملکرد های ساعت استفاده می شود.

 

ساعت هوشمند امیزفیت AMAZFIT T-REX PRO-1

 

صفحه نمایش

ساعت هوشمند امیزفیت T-REX PRO از یک صفحه نمایش رنگی 1.3 اینچی از نوع AMOLED و رزولوشن 360 در 360 پیکسل بر خوردار است و تصاویر و محتوا ها را واضح، شفاف و خوانا به نمایش در می آورد. قابلیت Always ON به کار رفته در ساعت امیزفیت باعث می شود اطلاعات صحفه نمایش را در هر لحظه که خواستید بدون لمس صفحه یا فشردن دکمه ای مشاهده کنید.

با واچ فیس های متنوع و زیاد در ساعت T-REX PRO شما می توانید متناسب با هر استایلی که دارید پس زمینه را تنظیم کنید همچنین می توانید تصاویر مورد نظرتان را شخصی سازی کنید.

 

ساعت هوشمند امیزفیت AMAZFIT T-REX PRO-2

 

قابلیت ها و عملکرد

ساعت هوشمند امیزفیت دوستدار سلامتی است و امکاناتی برای بررسی سلامتی شما دارد که در هر لحظه از شبانه روز آن ها را بررسی و ثبت می کند. در ادامه به چند حسگر موجود در این ساعت می پردازیم:

پایش ضربان قلب

AMAZFIT T-REX PRO با نظارت 24 ساعته بر روی ضربان قلب، می تواند در صورت وجود مشکل فورا به شما اعلام کند به علاوه تغییرات ضربان قلب را در طول روز ردیابی و ثبت می کند.

 

ساعت هوشمند امیزفیت AMAZFIT T-REX PRO-11

 

نظارت بر کیفیت خواب

کیفیت خواب یکی از فاکتور های مهم در سلامتی و کنترل استرس می باشد. این ساعت می تواند حالت های مختلف خواب از جمله خواب سبک، خواب عمیق، چرت های روزانه و… را تشخیص دهد.

حسگر های دیگر موجود در ساعت AMAZFIT T-REX PRO شامل شتاب سنج سه محوره، قطب نما، سنجش نور محیط، شمارش ضربان قلب و فشار سنج می باشد.

 

ساعت هوشمند امیزفیت AMAZFIT T-REX PRO-13

 

پشتیبانی از 100 حالت ورزشی

T-REX PRO با پشتیبانی از سیستم های موقعیت یابی ماهواره ای GPS، Glonass، Galileo به شما در ردیابی دقیق مسیر های تمرین کمک می کند.

این محصول از 100 حالت ورزشی مختلف از جمله ورزش های آبی، ورزش های رزمی، رقص، ورزش های توپی، شنا، دوچرخه سواری، دویدن و… پشتیبانی می کند و به صورت دقیق بر داده هایی همچون ضربان قلب در حین تمرین، مسافت طی شده، سرعت حرکت، کالری سوزانده شده نظارت می کند.

الگوریتم FirstBeat داده های تخصصی مانند جذب اکسیژن، زمان ریکاوری را ارزیابی می کند تا موقعیت های شما را در هر چالش تعیین کند.

همچنین الگوریتم ExerSense نیز به طور خودکار هشت حالت ورزشی را شناسایی کرده و داده های مربوط به تمرین را ثبت می کند. این حالت های ورزشی شامل: دویدن در فضای باز، پیاده روی داخل خانه، پیاده روی، تردمیل، دستگاه روئینگ، الپتیکال، دوچرخه سواری و شنا در استخر می باشد.

از قابلیت های دیگر این ساعت می توان به  نمایش پیام های دریافتی و تماس های ورودی، آلارم ساعت، یاداوری رویداد ها و کنترل موزیک اشاره کرد.

 

ساعت هوشمند امیزفیت AMAZFIT T-REX PRO-9

 

اپلیکیشن

ساعت هوشمند امیزفیت AMAZFIT T-REX PRO برای راه اندازی و شخصی سازی از اپلیکیشن zepp پشتیبانی می کند. این اپلیکیشن سازگار با گوشی های اندروید و IOS است و با نصب آن روی گوشی کار ها و تنظیمات ساعت راحت تر انجام می شوند.

باتری

ساعت هوشمند امیزفیت T-REX PRO به یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 390 میلی آمپر ساعت مجهز شده و برای شارژ کردن آن از پایه مغناطیسی موجود در بسته بندی استفاده می شود به علاوه به 1.5 ساعت زمان برای شارژ شدن نیاز دارد و مدت دوام آن به میزان و نحوه استفاده شما بستگی دارد.

باتری این ساعت در صورت استفاده معمولی تا 18 روز و در استفاده سنگین تا 9 روز و در صورت استفاده از GPS تا 40 ساعت به شما خدمات ارائه می کند.

 

ساعت هوشمند امیزفیت AMAZFIT T-REX PRO-8

 

اقلام داخل بسته بندی

ساعت هوشمند امیزفیت AMAZFIT T-REX PRO، پایه شارژ مغناطیسی، دفترچه راهنما.

ساعت هوشمند امیزفیت AMAZFIT T-REX PRO-14

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ساعت هوشمند امیزفیت AMAZFIT T-REX PRO”

خوش آمدید