گجت مال

مشاوره و پشتیبانی

۰۷۱۳۲۳۲۶۰۳۰ | ۰۹۱۷۳۸۲۷۹۲۵

سوالات متداول
Search
Close this search box.

مشاوره و پشتیبانی ۰۷۱۳۲۳۲۶۰۳۰ | ۰۹۱۷۳۸۲۷۹۲۵

هندزفری بلوتوثی هوآوی HUAWEI FreeBuds SE

  • قابلیت حذف نویز
  • دارای پنل کنترل لمسی
  • دارای گواهی IPX4، مقاوم در برابر پاشش آب و رطوبت

۱,۵۹۹,۰۰۰ تومان

ناموجود

توضیحات تکمیلی

برند

Huawei

رنگ

سفید

سازگار با

IOS, اندروید

مناسب برای

آقایون, خانم ها

اتصالات

Bluetooth

نحوه نمایش میزان باتری

نشان‌گر LED

اپلیکیشن

Huawei AI Life

سایر قابلیت ها

پنل کنترل لمسی, قابلیت حذف نویز, مقاوم در برابر پاشش آب و رطوبت

هندزفری بلوتوثی هوآوی HUAWEI FreeBuds SE

طراحی semi in-ear

هندزفری هوآوی FreeBuds SE به گونه ای طراحی شده که با خطوط گوش خارجی مطابقت داشته و فشار روی کانال گوش را کاهش می دهد در نتیجه به هوا اجازه جریان یافتن می دهد و از تعریق گوش جلوگیری می کند.

 

هندزفری بلوتوث هوآوی HUAWEI FreeBuds SE 8 هندزفری بلوتوثی هوآوی HUAWEI FreeBuds SE هندزفری بلوتوثی هوآوی HUAWEI FreeBuds SE

 

سری در اندازه های مختلف

از آنجایی که فرم گوش افراد با هم متفاوت است، در بسته بندی این هندزفری 3 سری سیلیکونی در اندازه های مختلف قرار داده شده. این سری های سیلیکونی ضد حساسیت به شما کمک می کنند تا هندزفری به خوبی در گوش فیکس شود و دیگر نگران جابه‌جایی و سر خوردن آن ها نباشید.

 

هندزفری بلوتوثی هوآوی HUAWEI FreeBuds SE-13

 

کنترل لمسی

هوآوی FreeBuds SE به سنسور لرزش اختصاصی مجهز شده و کار هایی از قبیل عوض کردن، توقف و پخش مجدد آهنگ، پاسخ و قطع تماس های ورودی، فعال کردن دستیار صوتی و… را با چند حرکت ساده امکان پذیر کرده است. همچنین با دانلود اپلیکیشن Huawei AI Life روی گوشی هوشمند می تواید تنظیمات لمسی هندزفری را سفارشی کنید.

 

هندزفری بلوتوثی هوآوی HUAWEI FreeBuds SE-11

 

کیفیت صدا

هندزفری هوآوی به میکروفون های دو گانه مجهز شده تا با حذف نویز های آزار دهنده مکالمه ای شفاف و واضح را در همه جا برای شما امکان پذیر کند.

به علاوه FreeBuds SE با دارا بودن درایور های 10 میلی متری و دیافراگم پلیمری فوق حساس، محدوده پاسخ فرکانسی گسترده ای ایجاد می کند و آهنگ هایی که از این محصول می شنوید با جزئیات و زنده هستند.

 

هندزفری بلوتوثی هوآوی HUAWEI FreeBuds SE-12

 

باتری

کیس شارژ این هندزفری دارای یک باتری 410 میلی آمپر ساعت می باشد که شارژ شدن آن 2 ساعت زمان می برد و هر گوشی دارای یک باتری 37 میلی آمپر ساعت است که 1.5 ساعت زمان برای شارژ کامل لازم دارد و با یکبار شارژ تا 6 ساعت برای موسیقی و 4 ساعت مکالمه بی وقفه شما را همراهی می کند. به علاوه کیس شارژ این محصول تا 24 ساعت شارژ به گوشی ها ارائه می دهد.

هندزفری بلوتوث هوآوی HUAWEI FreeBuds SE 10 هندزفری بلوتوثی هوآوی HUAWEI FreeBuds SE هندزفری بلوتوثی هوآوی HUAWEI FreeBuds SE

شما را به دیدن مدل های دیگری از هدفون هواوی دعوت میکنیم.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هندزفری بلوتوثی هوآوی HUAWEI FreeBuds SE”

خوش آمدید