گجت مال

مشاوره و پشتیبانی

۰۷۱۳۲۳۲۶۰۳۰ | ۰۹۱۷۳۸۲۷۹۲۵

Search
Close this search box.

مشاوره و پشتیبانی ۰۷۱۳۲۳۲۶۰۳۰ | ۰۹۱۷۳۸۲۷۹۲۵

هندزفری بلوتوثی انکر مدل Soundcore R100

  • امکان شارژ سریع در 10 دقیقه
  • مقاوم در برابر رطوبت و تعریق
  • دارای سه سری سیلیکونی در سایز های مختلف

۹۹۸,۰۰۰ تومان
۱,۰۶۰,۰۰۰ تومان

wws سوالی دارید؟ ما اینجاییم😃.

توضیحات تکمیلی

برند

Anker

رنگ

سفید, مشکی

باتری

500 میلی آمپر ساعت

نوع گوشی

تو گوشی (In-Ear)

میزان شارژدهی

حداکثر 6.5 ساعت حالت پخش صدا (تا 25 ساعت با محفظه شارژ)

زمان شارژ شدن

1.5 الی 2 ساعت

سازگار با

IOS, اندروید

اتصالات

Bluetooth

نوع اتصال

بی سیم

میکروفون

دارد

محدوده عملکرد

10 متر

سایر قابلیت ها

امکان استفاده 60 دقیقه‌ای تنها با 10 دقیقه شارژ, حذف نویز میکروفون, سه حالت اکولایزر مختلف, فناوری BassUp برای افزایش کیفیت صدای بم, مقاوم در برابر رطوبت و گرد و غبار

هندزفری بلوتوثی انکر مدل Soundcore R100

هندزفری بلوتوثی انکر Soundcore R100 با کیفیت صدایی منحصر به فرد، یکی از بهترین هندزفری های قیمت مناسب بازار است.

طراحی

بدنه هندزفری Soundcore R100 از جنس پلاستیک فشرده می باشد. این بدنه پلاستیکی از مقاومت قابل قبولی در برابر ضربه، فشار و… برخوردار است. R100 با ابعاد و وزن مناسبی که دارد به راحتی در جیب قرار می گیرد و بدون این که مزاحمتی برای حرکت شما ایجاد کند می توان آن را همه جا با خود برد.

سری های سیلیکونی بسیار نرم این هندزفری به راحتی در گوش قرار می گیرند و از هر گونه آسیب به گوش جلوگیری می کند. طراحی اصولی و استاندارد آن باعث شده تا هنگام انجام فعالیت های پر تحرک به خوبی در گوش بماند. همچنین می توان با ضربه زدن به هندزفری کار هایی از قبیل پخش موسیقی، تماس های دریافتی، خاموش و روشن کردن را کنترل کرد.

مکالمه ای واضح و شفاف

در هندزفری بی سیم انکر Soundcore R100 از درایور های 10 میلی متری و تکنولوژی BassUP استفاده شده که کیفیت صدای خوبی را هنگام پخش موزیک به شما ارائه می دهد. به علاوه Anker Soundcore R100 به دو میکروفون مجهز است که قابلیت حذف نویز دارند و مکالمه ای شفاف و بدون نویز را برای شما فراهم می کند.

هندزفری-بلوتوثی-انکر-مدل-Soundcore-R100-7

عملکرد

Soundcore R100 از طریق بلوتوث نسخه 5.0 به دستگاه های هوشمند شما متصل می شود و یک ارتباط بدون تاخیر با بیشترین میزان پایداری را تجربه خواهید کرد.

بدنه ضد آب

هندزفری بی سیم R100 از استاندارد IPX5 پشتیبانی می کند پس بدون نگرانی و با آرامش خیال از استفاده آن در هنگام ورزش های سنگینی که عرق می کنید، آب و هوای بارانی و… لذت ببرید.

هندزفری-بلوتوثی-انکر-مدل-Soundcore-R100-5

کیفیت و عمر باتری

کیس شارژ این محصول دارای باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 500 میلی آمپر ساعت است که توسط پورت USB Type-c در مدت 1.5 ساعت شارژ می شود و 3 بار شارژ اضافه به گوشی ها ارائه می دهد بنابراین در زمان های عدم دسترسی به برق با خیال راحت از هندزفری انکر R100 استفاده کنید. هر گوشی نیز به یک باتری مجهز شده و با یک بار شارژ می تواند برای 6.5 ساعت شما را همراهی کند. همچنین برای اطلاع از وضعیت شارژ، هندزفری انکر دارای یک نشانگر LED  است.

هندزفری-بلوتوثی-انکر-مدل-Soundcore-R100-1

اقلام داخل بسته بندی

در بسته بندی هندزفری بلوتوثی انکر R100 کیس شارژ و دو عدد ایرپاد، سه جفت سری سیلیکونی در سایز های مختلف و کابل شارژ Type-c در بسته بندی این محصول قرار دارد.

هندزفری-بلوتوثی-انکر-مدل-Soundcore-R100-2

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هندزفری بلوتوثی انکر مدل Soundcore R100”

خوش آمدید