گجت مال

مشاوره و پشتیبانی

۰۷۱۳۲۳۲۶۰۳۰ | ۰۹۱۷۳۸۲۷۹۲۵

Search
Close this search box.

مشاوره و پشتیبانی ۰۷۱۳۲۳۲۶۰۳۰ | ۰۹۱۷۳۸۲۷۹۲۵

هدفون بلوتوثی گردنی هواوی مدل Freelace Lite

  • اتصال سریع و پایدار
  • بدنه‌ی مقاوم دربرابر پاشش آب و جذب گردوغبار
  • AI برای حذف نویز و صداهای مزاحم بیرونی
  • طراحی مگنتیک با قابلیت قطع و وصل خودکار
  • درایورهای متحرک 13 میلی‌متری

۱,۳۰۰,۰۰۰ تومان
۱,۳۹۹,۰۰۰ تومان

wws سوالی دارید؟ ما اینجاییم😃.

توضیحات تکمیلی

برند

Huawei

مدل

Freelace Lite

رنگ

سبز, مشکی

اتصالات

Bluetooth

نسخه‌ی بلوتوث

5.2

وزن

25 گرم

ابعاد

835 میلی‌متر

نوع گوشی

Semi-in-ear

باتری

120 میلی‌آمپرساعت

میزان شارژدهی

18 ساعت, 4 ساعت بعد از 5 دقیقه شارژ

زمان شارژ شدن

70 دقیقه

هدفون بلوتوثی گردنی هواوی مدل Freelace Lite

این هندزفری‌ به بلوتوث 5.2 و فناوری DNN مجهز است و با وجود باتری پرقدرت تا 18 ساعت کارایی را نوید می‌دهد. این محصول همچنین دارای استاندارد IP55 است که بر اثر پاشش آب و رطوبت آسیب نخواهد دید همچنین در برابر گرد و غبار نیز مقاوم است.

درایورهای 13 میلی‌متری کارگذاشته‌شده در هرکدام از گوشی‌های این محصول، خود به‌خوبی خبر از بیس قوی و جزئیات صوتی‌ای می‌دهند که از طریق Freelace Lite به‌گوش شما خواهد رسید.

هدفون بلوتوثی هواوی مدل HUAWEI Freelace Lite 13 هدفون بلوتوثی گردنی هواوی مدل Freelace Lite هدفون بلوتوثی گردنی هواوی مدل Freelace Lite, huawei

قابلیت نویزکنسلینگ و AI

به لطف قابلیت AI که از الگوریتمی موسوم به DNN به‌دست آمده‌است، هندزفری بلوتوث گردنی هوآوی قادر به تشخیص دادن صدای انسان از صدای محیط اطراف است. به همین دلیل، حتی اگر در محیطی شلوغ و پر سر و صدا باشید، می‌توانید از تجربه‌ی مکالمه بدون نویز و با وضوح بالا لذت ببرید.

هدفون-بلوتوثی-هواوی-مدل-HUAWEI-Freelace-Lite-4

طراحی

هندزفری بلوتوث دور گردنی Freelace Lite هواوی، دارای وزنی در حدود 25 گرم است. طول آن نیز به 835 میلی‌متر می‌رسد. 

هوآوی در ساخت گوشی‌های این محصول از طراحی Semi-in-ear استفاده کرده‌است تا به‌گونه‌ای در گوش قرار بگیرند که هوا اجازه‌ی جریان یافتن داشته باشد، این امر بسیار به حفظ راحتی شما کمک و از درد گرفتن گوش‌ها جلوگیری می‌کند، اما از آنجا که فرم گوش انسان‌ها با هم متفاوت است، برای رسیدن به نهایت هماهنگی، 3 سری متفاوت ضدحساسیت سیلیکونی در اندازه‌های متفاوت برای این هندزفری در نظر گرفته شده‌است.

از دیگر ویژگی‌های ظاهری این محصول، باید به دکمه‌هایی اشاره کرد که برروی بدنه تعبیه شده‌اند تا آزادی عمل کاربر را افزایش دهند. به این ترتیب، می‌توانید در همان حال که مشغول انجام فعالیت‌های روزانه‌ی خود هستید، از طریق این دکمه‌ها میزان صدا، پخش آهنگ، تماس‌های دریافتی و … را مدیریت کنید یا دستیار صوتی خود را فرا بخوانید. 

به دلیل آهنربایی بودن سیم ها، دچار گره‌خوردگی و به‌هم‌ریختگی نخواهند شد.

وقتی گوشی‌های هندزفری را از گوش بیرون می‌آورید و به‌هم می‌چسبانید، پخش موزیک به‌طور خودکار قطع و با جدا کردن مجدد آن‌ها، دوباره از سر گرفته می‌شود.

هدفون بلوتوثی هواوی مدل HUAWEI Freelace Lite 14 هدفون بلوتوثی گردنی هواوی مدل Freelace Lite هدفون بلوتوثی گردنی هواوی مدل Freelace Lite, huawei

طول عمر بالای باتری

از برجسته‌ترین ویژگی‌های این محصول، باتری 120mph آن است که دستیابی به 18 ساعت استفاده‌ی مداوم را برای شما به‌ارمغان می‌آورد که در بین هندزفری‌های گردنی کم‌نظیر است. به‌علاوه فقط 5 دقیقه شارژ سریع این محصول، Freelace Lite را برای 4 ساعت عملکرد بی‌وقفه آماده می‌کند.

 

اتصال پایدار و سریع

استفاده از نسخه‌ی بلوتوث 5.2، خود به‌معنای سرعت و پایداری اتصال این هندزفری به لوازم الکترونیکی است. وقتی Freelace Lite روشن و حالت Pairing آن فعال باشد، اعلان مربوط به شناسایی آن بر روی تمام دستگاه‌هایی که در نزدیکی هندزفری‌ قرار دارند به‌نمایش درمی‌آید و تنها یک لمس یا کلیک کافی‌ست تا این محصول به یک یا دو تا از لوازم مدنظر شما، به‌طور هم‌زمان، متصل شود.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هدفون بلوتوثی گردنی هواوی مدل Freelace Lite”

خوش آمدید