گجت مال

مشاوره و پشتیبانی

۰۷۱۳۲۳۲۶۰۳۰ | ۰۹۱۷۳۸۲۷۹۲۵

Search
Close this search box.

مشاوره و پشتیبانی ۰۷۱۳۲۳۲۶۰۳۰ | ۰۹۱۷۳۸۲۷۹۲۵

ساعت هوشمند شیائومی Amazfit GTR Mini

  • عمر باتری 14 روز
  • دارای رقیب مجازی برای دویدن
  • ردیابی 126 حالت ورزشی مختلف

۴,۷۳۸,۰۰۰ تومان

ناموجود

توضیحات تکمیلی

برند

Xiaomi

رنگ

مشکی

فرم صفحه

گرد

ابعاد

9.25 × 42.83×42.83 میلی‌متر

جنس بند

سیلیکونی

سایر بند

20 میلی‌متر

نوع قفل بند

سگکی

نوع صفحه نمایش

AMOLED

اندازه صفحه نمایش

1.28 اینچ

رزولوشن

416 × 416 پیکسل

تراکم پیکسلی

326 ppi

اعلانات

یادآور رویداد, هشدار عدم تحرک, کرونومتر, زنگ هشدار, هشدار وضعیت آب و هوا, قابلیت Find My Phone, نمایش نوتیفیکیش تماس‌ها و برنامه‌های گوشی

اپلیکیشن

Zepp

باتری

280 میلی آمپر ساعت

عمر باتری

14 روز استفاده عادی, 25 ساعت استفاده مداوم از GPS

امکانات

موقعیت‌یابی لحظه‌ای, پایش 24 ساعته ضربان قلب و اکسیژن, پشتیبانی از 120 حالت ورزشی, مقاوم در برابر آب تا فشار 5ATM, دارای تمرینات تنفسی, دارای سیستم ارزیابی سلامت PAI, مجهز به بیش از 100 واچ فیس‌ مختلف, ردیابی خواب

اقلام همراه

بند سیلیکونی, دفترچه راهنما, کابل شارژ

ساعت هوشمند شیائومی Amazfit GTR Mini

ساعت هوشمند شیائومی با طراحی شیک و باریک برای افرادی که ساعت‌های ساده و کلاسیک را دوست دارند مناسب است. قابلیت‌های بی‌شمار و طراحی زیبای این ساعت پاسخگوی نیازهای روزمره شماست و می‌توانید آن را با هر استایلی ست کنید.

طراحی

ساعت هوشمند شیائومی GTR Mini با ابعاد 42.83 × 42.83 × 9.25 میلی‌متر و وزن 36.2 گرم یکی از راحت‌‌ترین و خوش دست‌ترین ساعت‌های موجود در بازار می‌باشد.

بدنه این ساعت باریک و سبک از فولاد ضدزنگ ساخته شده. در قسمت کناری بدنه ساعت Amazfit GTR Mini، یک دکمه چرخان قرار دارد که از آن برای جابه‌جایی بین منو های ساعت استفاده می‌شود.

 

ساعت هوشمند شیائومی amazfit GTR Mini-3

 

بند ساعت GTR Mini از جنس سیلیکون بوده و به راحتی قابل تعویض با بندهایی با جنس و رنگ‌‌های مختلف می‌باشد.

صفحه نمایش

صفحه نمایش گرد و 1.28 اینچی AMOLED ساعت شیائومی در یک قاب 42 میلی‌متری قرار می‌گیرد و با وضوح 416 × 416 پیکسل و تراکم 326 پیکسل‌براینچ، دیدن اطلاعات و رنگ‌ها را به صورت شفاف و واضح درهر نوری امکان‌پذیر می‌کند.

واچ فیس‌های متنوع

یکی از ویژگی‌های جذاب این ساعت، قابلیت تغییر واچ فیس است. Amazfit GTR Mini با بیش از 100 نوع واچ فیس و 11 تصویر متحرک قابلیت تغییر عکس‌ها را دارد همچنین با استفاده از قابلیت واچ فیس پرتره شما می‌توانید با آپلود سه عکس در ساعت، هر بار که صفحه نمایش روشن شود، عکس دیگری مشاهده کنید.

ردیابی GPS

GPS قوی و دقیق ساعت شیائومی، همیشه و همه‌جا همراه شماست. به علاوه ساعت Amazfit با پشتیبانی از پنج سیستم موقعیت‌یاب ماهواره‌ای می‌تواند موقعیت شما را دقیق‌تر پیدا کند.

 

ساعت هوشمند شیائومی amazfit GTR Mini-7

 

ردیابی چرخه قاعدگی

با ثبت دوره قاعدگی خود، ساعت شیائومی GTR Mini به طور هوشمند زمان، طول دوره قاعدگی را پیش بینی می‌کند.

120 فعالیت ورزشی

 

ساعت هوشمند شیائومی amazfit GTR Mini-14

 

ساعت هوشمند شیائومی Amazfit GTR Mini یک گزینه فوق‌العاده برای ورزشکاران به حساب می‌آید چرا که قابلیت پشتیبانی از 120 حالت ورزشی مختلف را دارد و در آخر تمرین گزارشی از تعداد قدم‌ها، کالری سوزانده شده، ضربان قلب و موارد دیگر به شما ارائه می‌دهد.

ردیابی سلامت

ساعت هوشمند شیائومی به طور مداوم ضربان قلب و اکسیژن خون شما را کنترل کرده و به شما اعلام می‌کند همچنین می‌توانید با نصب اپلیکیشن Zepp بر روی گوشی خود، تمامی داده‌های به دست آمده را بررسی کنید.

 

ساعت هوشمند شیائومی amazfit GTR Mini-13

 

باتری

ساعت هوشمند آمازفیت با داشتن یک باتری قوی 280 میلی‌آمپرساعتی زمان بیشتری به شما خدمات ارائه می‌دهد. باتری این ساعت با یکبار شارژ می‌تواند: تا 7 روز در استفاده سنگین، تا 20 روز در حالت صرفه‌جویی، تا 25 ساعت در صورت استفاده مداوم از GPS دوام بیاورد.

 

ساعت هوشمند شیائومی amazfit GTR Mini-10

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ساعت هوشمند شیائومی Amazfit GTR Mini”

خوش آمدید