گجت مال

مشاوره و پشتیبانی

۰۷۱۳۲۳۲۶۰۳۰ | ۰۹۱۷۳۸۲۷۹۲۵

Search
Close this search box.

مشاوره و پشتیبانی ۰۷۱۳۲۳۲۶۰۳۰ | ۰۹۱۷۳۸۲۷۹۲۵

ساعت هوشمند آمازفیت Amazfit GTS 4 mini

  • پشتیبانی از زبان فارسی در اعلانات
  • قابلیت پایش سطح اکسیژن خون SpO2
  • قابلیت Always On Display
  • 14 روز نگهداری باتری
  • قابل استفاده به عنوان شاتر دوربین

۳,۳۵۹,۰۰۰ تومان
۳,۹۲۰,۰۰۰ تومان

wws سوالی دارید؟ ما اینجاییم😃.

توضیحات تکمیلی

برند

Amazfit, Xiaomi

مدل

GTS 4 mini

رنگ

آبی, سفید, صورتی, مشکی

اندازه صفحه نمایش

۱.۶۵ اینچ

سازگار با

Android, Ios

سیستم عامل

Zepp OS

ساعت هوشمند آمازفیت Amazfit GTS 4 mini

ساعت هوشمند آمازفیت Amazfit GTS 4 mini 8 ساعت هوشمند آمازفیت Amazfit GTS 4 mini ساعت Amazfit GTS 4 mini

طراحی

GTS 4 Mini با وزن سبک 19.1 گرم، ضخامت 9.15 میلی متر (بدون پایه حسگر) و بند سیلیکونی سازگار با پوست، به شما امکان می دهد از سبکی زمان لذت ببرید. بدنه فوق‌العاده باریک و سبک با یک قاب میانی فلزی ظریف، ساخته شده از آلیاژ آلومینیوم تکمیل می‌شود تا ساعتی را که هرگز از نظر راحتی و استایل به خطر نمی‌اندازد.

همچنین صفحه نمایش تمام رنگی AMOLED HD دارای وضوح بالاتری نسبت به نسل قبلی با رزولوشن 336×384 پیکسل و 309ppi است. همیشه خیره کننده به نظر می رسد و محتوای شما را با وضوح و شفافیت نمایش می‌دهد.

موقعیت یابی دقیق

ساعت هوشمند Amazfit GTS 4 Mini از 5 سیستم موقعیت یابی ماهواره ای پشتیبانی می کند تا به شما کمک کند از سفرهای خود به خارج از منزل بهترین استفاده را ببرید و از فناوری آنتن قطبی دایره ای برای بهبود عملکرد و دقت موقعیت یابی استفاده می کند.

ساعت هوشمند آمازفیت Amazfit GTS 4 mini 9 alexa ساعت هوشمند آمازفیت Amazfit GTS 4 mini ساعت Amazfit GTS 4 mini

الکسا و Zepp OS

با قابلیت آمازون الکسا ساعت، به راحتی زنگ هشدار تنظیم کنید، سوال بپرسید، ترجمه دریافت کنید و موارد دیگر.

ساعت هوشمند Amazfit GTS4 mini مجهز به سیستم عامل Zepp است که دارای بیش از 10 برنامه کوچک، از جمله برنامه شخص ثالث Home Connect، برای کمک به بهبود زندگی روزمره شما است.

گجتی برای پایش سلامتی

به راحتی ضربان قلب، اشباع اکسیژن خون و سطح استرس خود را با یک بار ضربه زدن به ساعت هوشمند به راحتی آزمایش کنید و در 45 ثانیه نتیجه بگیرید. همچنین، این ساعت نظارت عمیقی بر کیفیت خواب برای حفظ سلامتی شما ارائه می دهد.

گجتی برای ورزشکاران با 120 حالت

پیاده روی، دویدن، دوچرخه سواری، یوگا و موارد دیگر. هر فعالیتی که شما را به چالش بکشد، احتمالاً یک حالت ورزشی برای آن در ساعت ردیاب تناسب اندام پیدا خواهید کرد. و با تشخیص هوشمند 7 ورزش به سرعت وارد عمل شوید.

این ساعت به یک الگوریتم حرکتی خود توسعه‌یافته مجهز است که داده‌های تخصصی مانند حداکثر جذب اکسیژن (VO2 Max)، زمان ریکاوری کامل، بار تمرین و اثر تمرین را ارزیابی می‌کند. از جنبه‌های عملکردی که می‌تواند بر بهبود، پیشرفت و ظرفیت ورزش تأثیر بگذارد، مطلع شوید و داده‌های عملکرد خود را به‌طور حرفه‌ای‌تر پیگیری کنید.

ساعت-هوشمند-آمازفیت-Amazfit-GTS-4-mini-10-os

مقاوم در مقابل آب

درجه مقاومت در برابر آب 5 ATM به این معنی است که ساعت هوشمند می تواند در برابر فشار آب تا 50 متر مقاومت کند. و هر زمان که دوست داشتید به استخر یا ساحل سفر کنید، حالت‌های ورزشی شنا در استخر و شنا در آب‌های آزاد می‌توانند داده‌های شنای شما را به صورت علمی ردیابی کنند.

باتری و مصرف انرژی

این ساعت هوشمند بسیار جمع و جور دارای یک باتری 270 میلی آمپر ساعتی است که 15 روز دوام دارد و در حالت صرفه جویی باتری تا 45 روز عمر باتری را به ارمغان می آورد.

 

از دیگر ساعت های هوشمند شیائومی Amazfit می توان به ساعت هوشمند Amazfit GTR 2 اشاره کرد که در دو رنگ طوسی و مشکی در گجت مال موجود است.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ساعت هوشمند آمازفیت Amazfit GTS 4 mini”

خوش آمدید