گجت مال

مشاوره و پشتیبانی

۰۷۱۳۲۳۲۶۰۳۰ | ۰۹۱۷۳۸۲۷۹۲۵

سوالات متداول
Search
Close this search box.

مشاوره و پشتیبانی ۰۷۱۳۲۳۲۶۰۳۰ | ۰۹۱۷۳۸۲۷۹۲۵

گیمبال باسئوس مدل BC02

  • مقاوم در برابر ضربه و فشار
  • قابلیت چرخش در سه محور مختلف
  • مناسب گوشی‌ های هوشمند دارای عرض 58 تا 92 میلی‌متر

۲,۵۷۰,۰۰۰ تومان

ناموجود

توضیحات تکمیلی

برند

Baseus

رنگ

مشکی

جنس بدنه

PC, آلیاژ آلومینیوم

اپلیکیشن

Baseus control

باتری

4500 میلی‌ آمپر ساعت

زمان شارژ شدن

2.5 ساعت

سازگار با

IOS, اندروید

ابعاد

140×115×64 میلی متر

اقلام همراه

دفترچه راهنما, کابل شارژ

گیمبال باسئوس مدل BC02

گیمبال باسئوس یکی از لوازم جانبی پرکاربرد در عکاسی و فیلمبرداری محسوب می‌شود و یک گزینه عالی برای کسانی که به تولید محتوای ویدیویی مشغولند می‌باشد. استابلایزر و گیمبال مخصوص موبایل باسئوس BC02 SUYT-D0G با حذف لرزش‌ها، کیفیت فیلم و عکس‌ها را بالاتر می‌برد و می‌تواند در ساخت ویدیوهای ورزشی به شما کمک کند.

استابلایزر باسئوس دارای ابعادی برابر با 140 در 115 در 64 میلی‌متر است و برای گوشی‌هایی تا وزن 250 گرم، ضخامت 9.8 میلی‌متر و عرض 58تا 92 میلی‌متر قابل استفاده می‌باشد.

بدنه این محصول از جنس PC و آلیاژ آلومینیوم بوده و از کیفیت ساخت مطلوبی برخوردار است و مقاومت آن را در مقابل ضربه بالاتر می‌برد. روی بدنه این گیمبال یک پنل کنترلی تعبیه شده که وظیفه خاموش و روشن کردن دستگاه، تنظیم و فیکس حالت گوشی( افقی یا عمودی ) و دسترسی به قابلیت‌هایی مانند Dolly zoom را بر عهده دارد.

جمع و جور

استابلایزر و گیمبال موبایل باسئوس BC02 SUYT-D0G با ابعاد کمی که دارد فضای زیادی اشغال نمی‌کند و هرزمان که کارتان تمام شد می‌توانید آن را تا کنید و داخل کیف یا داشبورد ماشین قرار دهید. به‌علاوه وزن کم این محصول باعث شده تا در استفاده طولانی مدت دستتان خسته نشود.

 

گیمبال-باسئوس-مدل-BC02-6

 

عملکرد

برای استفاده ز این دستگاه تنها کافیست گوشی را به صورت عمودی یا افقی بین گیره‌های گیمبال قرار دهید سپس به وسیله دسته استوانه‌ای و دکمه‌های به کار رفته روی آن شیب و زاویه کار را تنظیم کنید.

این دسته گیمبال می‌تواند در سه محور مختلف بچرخد و زاویه ایده‌آل فیلمبرداری را حفظ کند. گیمبال و استابلایزر باسئوس از طریق بلوتوث نسخه 4.0 به گوشی شما متصل می‌شود و با نصب اپلیکیشن Baseus control می‌توانید به قابلیت‌هایی مانند فیلمبرداری اسلوموشن و… دسترسی داشته باشید.

 

گیمبال-باسئوس-مدل-BC02-2

 

ظرفیت باتری

باتری به‌کار رفته در گیمبال باسئوس ظرفیتی برابر 4500 میلی‌آمپرساعت دارد و با یکبار شارژ کردن انرژی لازم برای 12 ساعت کار کردن را فراهم می‌کند. شارژ شدن این دستگاه  توسط کابل شارژ Type-c موجود در بسته بندی در طی مدت زمان حدودا 2.5 ساعت انجام می‌شود.

اقلام همراه

استابلایزر و گیمبال موبایل باسئوس BC02 SUYT-D0G، کابل شارژ، دفترچه راهنما.

گیمبال-باسئوس-مدل-BC02-3

ویدیوی کوتاه از گیمبال باسئوس مدل Baseus BC02

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گیمبال باسئوس مدل BC02”

خوش آمدید