گجت مال

مشاوره و پشتیبانی

۰۷۱۳۲۳۲۶۰۳۰ | ۰۹۱۷۳۸۲۷۹۲۵

Search
Close this search box.

مشاوره و پشتیبانی ۰۷۱۳۲۳۲۶۰۳۰ | ۰۹۱۷۳۸۲۷۹۲۵

کاور تبلت سامسونگ Tab S8 Plus به همراه کیبورد و تاچ پد

  • دارای کیبورد
  • دارای تاچ پد
  • دارای جای قلم
  • قابلیت تبدیل به استند
  • قابلیت جدا کردن کیبورد از کیف (مگنتی)

۱,۵۲۰,۰۰۰ تومان
۱,۵۸۳,۰۰۰ تومان

wws سوالی دارید؟ ما اینجاییم😃.

توضیحات تکمیلی

برند

Other

رنگ

سرمه ای, طلایی, مشکی

مناسب برای

تبلت سامسونگ Galaxy Tab S8 Plus

کیف تبلت سامسونگ Tab S8 Plus به همراه کیبورد و تاچ پد:

کیف کیبورد دار تبلت سامسونگ Tab S8 Plus مطابق استاندارد های جهانی ساخته شده، بسیار سبک و باریک بوده و استفاده از آن بسیار آسان است. این کاور بسیار مقاوم، لبه ها و قسمت پشتی تبلت را تحت پوشش کامل قرار داده و از آن در برابر ضربه، خط و خش و شکستگی مراقبت می کند.

کیف تبلت سامسونگ Tab S8 Plus را می توان به حالت استند در آورد و زاویه آن نیز متناسب با موقعیت شما و کاری که انجام می دهید قابل تنظیم می باشد. در قسمت جلویی کاور یک محفظه برای نگهداری s-pen تعبیه شده تا همیشه قلم را در نزدیکی خود داشته باشید و خیال شما بابت امنیت و گم نشدن آن راحت شود.

برش های دقیق و منظم این کاور امکان دسترسی کامل و بدون مشکل به تمام پورت ها، دوربین، حسگر ها، بلندگو و میکروفون را به شما می دهد.

با کاور تبلت سامسونگ Tab S8 Plus، تبلت شما به راحتی به یک مینی لپ تاپ تبدیل می شود و کار هایتان بسیار راحت تر و سریع تر از قبل انجام می شود.

کاور تبلت سامسونگ Tab S8 Plus دارای یک کیبورد است که به راحتی می توان آن را از کاور جدا کرد و روی کیبورد نیز یک تاچ پد قرار دارد که به راحتی جایگزین ماوس شده.

نمای کلی کاور تبلت سامسونگ Tab S8 Plus به همراه کیبورد و تاچ پد

 

میانبر های صفحه کلید:

صفحه کلید کاور کیبورد دار تبلت سامسونگ Tab S8 Plus از طریق بلوتوث به اندروید، ویندوز و IOS متصل می شود و فقط با فشردن دکمه Fn و کلید D برای اندروید، S برای ویندوز و A برای IOS می توان بین آنها جا به جا شد.

با استفاده از این کیبورد دسترسی به کم و زیاد کردن نور صفحه نمایش، کاهش و افزایش صدا، کنترل موزیک (قبلی، بعدی و مکث)، باز کردن مرورگر و… را با فشار دادن دکمه Fn و کلید های تابعی Function keys (کلید های F1 تا F12)  را سریعتر کرده. همچنین با فشردن همزمان دکمه های alt و shift می توان به راحتی بین زبان ها جا به جا شد.

چراغ های LED که بر روی کیبورد قرار دارد میزان شارژ باقی مانده آن را نشان می دهند تا شما بتوانید شارژ کیبورد را مدیریت کنید و هنگام استفاده بخاطر نداشتن شارژ، دسترسی شما به آن قطع نشود.

منبع تغذیه این کیبورد، باتری داخلی آن است همچنین با استفاده از کابل شارژ و اتصال به کامپیوتر یا شارژر موبایل نیز می توان آن را شارژ کرد.

کیبورد کاور تبلت سامسونگ Tab S8 Plus به همراه کیبورد و تاچ پد

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کاور تبلت سامسونگ Tab S8 Plus به همراه کیبورد و تاچ پد”

خوش آمدید