گجت مال

مشاوره و پشتیبانی

۰۷۱۳۲۳۲۶۰۳۰ | ۰۹۱۷۳۸۲۷۹۲۵

سوالات متداول
Search
Close this search box.

مشاوره و پشتیبانی ۰۷۱۳۲۳۲۶۰۳۰ | ۰۹۱۷۳۸۲۷۹۲۵

هندزفری بلوتوثی بیتس BEATS FIT PRO

  • دارای گواهینامه IPX4
  • قابلیت حذف نویز فعال
  • مجهز به تراشه Apple H1

۵,۸۰۰,۰۰۰ تومان
۷,۱۸۰,۰۰۰ تومان

wws سوالی دارید؟ ما اینجاییم😃.

توضیحات تکمیلی

برند

Beats

رنگ

خاکستری, سفید, مشکی

اتصالات

Bluetooth

نوع اتصال

بی سیم

نحوه نمایش میزان باتری

نشان‌گر LED

اپلیکیشن

Beats

سایر قابلیت ها

پنل کنترل لمسی, قابلیت حذف نویز

اقلام همراه

سرگوشی اضافه, کابل شارژ, کیس شارژ

هندزفری بلوتوثی بیتس BEATS FIT PRO

طراحی

کیس شارژ هندزفری بیتس از طراحی ظریف به همراه ابعاد 28.5 در 62 در 62 میلی متر و وزن 55.1 گرم بهره برده و به راحتی درون جیب قرار می‌گیرد و هیچ مزاحمتی برای حرکت شما به‌وجود نمی‌آورد.

جنس بدنه این کیس از پلاستیک باکیفیت ساخته شده که از مقاومت قابل قبولی در برابر ضربه، فشار، سایش و سایر خطرات احتمالی برخوردار است.

انتهای بدنه این هندزفری به صورت انعطاف پذیری طراحی شده که به راحتی در لاله گوش قرار می‌گیرد و زمان‌هایی که در حال ورزش یا فعالیت‌های پر تحرک هستید خیال شما بابت امنیت هندزفری‌ها داخل گوشتان راحت باشد. در داخل جعبه‌ این محصول سه جفت سری سیلیکونی با سایزهای متخلف قرار دارد.

 

 

هندزفری بلوتوثی بیتس BEATS FIT PRO-5

 

 

کیفیت صدا

BEATS FIT PRO از سیستم Head tracking پشتیبانی می‌کند. این سیستم از یک ژیروسکوپ و شتاب‌سنج برای تنظیم صدا هنگام چرخاندن سر استفاده می‌کند و تجربه صدای چند بعدی به شما ارائه می‌دهد.

حذف نویز

هندزفری بیتس برای فیلتر کردن صدای محیط و بهبود کیفیت صدا از قابلیت حذف نویز فعال پشتیبانی می‌کند که به لطف این قابلیت شما می‌توانید در محیط‌های پر سروصدا و شلوغ از شنیدن موسیقی لذت ببرید.

کنترل آسان

کلیدهای تعبیه شده برروی دستگاه به شما امکان مدیریت موسیقی، تغییر حالت‌های صدا، پاسخ به تماس‌های تلفنی و فعال کردن دستیار صوتی را می‌دهد. دستیار صوتی را فقط با فشاردادن دکمه b فعال کنید.

 

هندزفری بلوتوثی بیتس BEATS FIT PRO-7

 

مجهز به تراشه Apple H1

هندزفری بلوتوثی بیتس BEATS FIT PRO مجهز به تراشه Apple H1 بوده که با استفاده از آن شما به راحتی می‌توانید با تمام دستگاه‌های اپل خود متصل شوید و هنگامی‌که از گوشی آیفون خود به MAC یا ipad منتقل می‌شوید به صورت خودکار بین دستگاه‌ها جا‌به‌جا می‌شود.

 

هندزفری بلوتوثی بیتس BEATS FIT PRO-10

 

دوام باتری

BEATS FIT PRO با یک‌بار شارژ می‌تواند تا 6 ساعت به صورت مداوم مورد استفاده قرار گیرد که این زمان با خاموش کردن قابلیت حذف نویز افزایش می‌یابد. همچنین کیس شارژ این محصول می‌تواند تا 18 ساعت شارژ اضافه در اختیار هندزفری‌ها قرار دهد. به لطف پشتیبانی از قابلیت شارژ سریع می‌توان هندزفری بلوتوثی بیتس را تنها با 5 دقیقه شارژ به مدت 1 ساعت به صورت مداوم مورد استفاده قرار داد.

 

هندزفری بلوتوثی بیتس BEATS FIT PRO-8

اقلام همراه

هندزفری BEATS FIT PRO، کیس شارژ، سری های سیلیکونی در ابعاد مختلف، کابل شارژ، دفترچه راهنما.

 

هندزفری بلوتوثی بیتس BEATS FIT PRO-4

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هندزفری بلوتوثی بیتس BEATS FIT PRO”

خوش آمدید