گجت مال

مشاوره و پشتیبانی

۰۷۱۳۲۳۲۶۰۳۰ | ۰۹۱۷۳۸۲۷۹۲۵

Search
Close this search box.

مشاوره و پشتیبانی ۰۷۱۳۲۳۲۶۰۳۰ | ۰۹۱۷۳۸۲۷۹۲۵

هدفون بلوتوثی جی بی ال مدل Live 660 NC

  • باسیم و بیسیم
  • ۵۰ ساعت با نویز کنسلینگ خاموش و ۴۰ ساعت با نویز کنسلینگ روشن
  • اکتیو نویز کنسلینگ
  • پخش و استپ اتوماتیک موزیک
  • قابلیت اتصال سریع به دستگاه های اندرویدی

۶,۴۲۶,۰۰۰ تومان

wws سوالی دارید؟ ما اینجاییم😃.

توضیحات تکمیلی

برند

JBL

رنگ

آبی, سفید, مشکی

نوع اتصال

بلوتوث, بی سیم

درایور

۴۰ میلی‌متر

بازه فرکانسی

۱۶Hz – ۲۰kHz

حساسیت

۹۷dB

آمپدانس

۳۲ اهم

محدوده عملکرد

10 متر

نشانگر led

دارد

میکروفن داخلی

دارد

اپلیکیشن

JBL HEADPHONE

زمان پخش

40 ساعت با ANC غیرفعال, 50 ساعت با ANC فعال

زمان شارژ شدن

1 تا 1.5 ساعت

ابعاد

17.5 * 5 * 17 سانتی متر

وزن

۲۶۵ گرم

طول کابل

طول کابل جک 3.5 میلی متری ( 120 سانتی متر ), طول کابل شارژ ( 50 سانتی متر )

سایر قابلیت ها

Ambiant Aware & TalkThru, Auto Play, Multi Point Connection

  1. هدفون بلوتوثی جی بی ال مدل Live 660 NC

هدفون بی سیم نویزکنسلینگ JBL Live 660 NC با قابلیت حذف نویز فعال Active Noise Cancelling طراحی شده است. این هدفون از صدای شفاف و بسیار با کیفیت برخوردار است و شما می توانید با نرم افزار اختصاصی همراه، صدا را مطابق میل خود تغییر دهید. همچنین این هدفون ها از پشتیبانی دستیار صوتی نیز برخوردار هستند که می توانید با استفاده از این نرم افزار اختصاصی، آنها را فعال کنید.

 

طراحی

هدفون بی سیم Live 660NC دارای طراحی ساده و روی گوش (Over Ear) است. 

دارای بالشتک های گوش پلاستیکی هستند. در مقابل، هدبند دارای روکش پارچه ای مشبک است، همچنین این هدفون دارای  وزن 265 گرم می باشد که آن را به هدفونی راحت و سبک تبدیل کرده است. 

قابلیت تنفس گوش در هدفون نویز کنسلینگ JBL Live 660NC بهترین عملکرد را دارد. استفاده طولانی مدت از آنها، به دلیل جریان هوای مناسب، زمانی که بر روی گوش قرار دارند، باعث خستگی و تعریق گوش ها نمی‌شود و لذت گوش دادن به موزیک ها و پادکست های را دو چندان می‌کند.

گوشی های آن می تواند چرخیده تا برای قرار گیری در کیف راحت تر باشد. این هدفون به همراه یک کیف ارائه شده که این کیف از هدفون در برابر خراشیدگی و همچنین گرد و غبار محافظت می کند.

 

کنترل های مناسب و کاربردی

هدفون JBL Live 660 NC کنترلر خوبی دارد. دکمه های افزایش و کاهش صدا به شما امکان می دهد با فشار دادن یا نگه داشتن دکمه های مربوطه، بین موزیک های خود جابجا شوید و میزان صدا را انتخاب کنید. با دکمه میانی نیز می توانید صدا را مکث یا پخش کرد. برای فعال کردن دستیار صوتی Google Assitant یا Amazon Alexa می توانید به مدت دو ثانیه آرم JBL را روی گوش  چپ لمس کنید.

اگر از دستیار صوتی دیگری استفاده می کنید، می توانید با نگه داشتن دکمه وسط به مدت دو ثانیه، Siri یا دستیار صوتی دیگری را فعال کنید. همچنین می توانید یک بار روی دکمه ANC کلیک کنید تا این دو ویژگی روشن یا خاموش باشد یا فناوری Ambient Aware را فعال کنید که به شما امکان می دهد صداهای پس زمینه را هنگام گوش دادن به موسیقی، دریافت کنید.

در هدفون بی سیم JBL Live 660 NC  برای مکالمه می توانید این دکمه را دو بار فشار دهید، بنابراین می توانید بدون برداشتن هدفون از سر خود با افراد گپ بزنید.

 

کیفیت صوتی در هدفون

هدفون JBL Live 660 Adaptive Noise Cancelling با توجه به درایور 40 میلی متری و پاسخ فرکانسی 16Hz  تا 20KHz دارای صدای باسی عمیق است که حس هیجان را به شما انتقال می دهد. 

JBL Live 660NC عملکردی مناسب در ایزولاسیون صدا دارد. این هدفون دارای قابلیت تفکیک صداهای اضافه محیطی با صدای داخل هدفون (ANC) است، با وجود عملکرد نشت بسیار خوب این هدفون می‌توان در هر زمان و مکان، از پیاده روی تا مطالعه در کتابخانه، از گوش دادن به پادکست ها، فایل های آموزشی و موزیک های مورد علاقه خود در فضایی کاملا آرام و ساکت، نهایت لذت را ببرید.

 

اتصالات و عملکرد باتری

اتصال در هدفون جی بی ال JBL Live 660 NC به دو صورت بی سیم و با سیم انجام می شود. این هدفون علاوه بر پشتیبانی از اتصال به وسیله رابط  3.5 میلی متری AUX دارای اتصال بی سیم از طریق بلوتوث نسخه 5.0 نیز می‌باشد. 

عملکرد باتری بسیار عالی است با فعال بودن قابلیت نویز کنسلینگ ANC حدود 40 ساعت، با غیر فعال بودن قابلیت نویزکنسلینگ نیز 50 ساعت دوام می آورد.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هدفون بلوتوثی جی بی ال مدل Live 660 NC”

خوش آمدید