سیاست مرجوعی و عودت
آسودگی خاطر و رضایت شما، از اولویتهای اول فروشگاه اینترنتی گجت مال است و ما تلاش میکنیم تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست شما برسد.
با این وجود ممکن است که پس از خرید، با مسایلی روبرو شوید که در چنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش برای شما در نظر گرفتهایم.
توجه داشته باشید که اقلامی که به عنوان هدیه از طرف گجت مال همراه سفارش ارسال و در فاکتور فروش با مبلغ صفر ریال درج شدهاند، مشمول ۲۴ ساعت ضمانت تعویض نیستد.
برای سایر محصولاتی که نیاز به مهلت تست دارند، ۲۴ ساعت بعد از دریافت کالا، فرصت برای بازگشت در نظر گرفتهایم:
استفاده از ۲۴ ساعت ضمانت بازگشت چه شرایطی دارد؟
۱. اگه کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد:
اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا ۴۸ ساعت بعد از دریافت کالا، به گجت مال اطلاع داده شود؛
لازم است که کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان مهلت استفاده، نگهداری کنید و از دور ریختن آن جداً خودداری کنید؛
استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به گجت مال بازگردانده شود؛
برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین میبرد؛
این سرویس اشکالهای فنی و ظاهری (پارگی، شکستگی و…) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود را شامل نمیشود.
۲. اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد و یا آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد:
وجود مغایرت، باید حداکثر طی ساعت پس از دریافت کالا، از طریق تماس تلفنی، ایمیل، واتساپ یا صفحه تماس با ما، به ما اطلاع دهید؛
عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید شماست و در بعضی محصولات به دلیل داشتن پارت نامبرهای مختلف که هر کدام برای کشور خاصی است تا حدودی متفاوت باشد و این بدان معنی نیست که کالای خریداری شده اصل نیست؛
در صورت انصراف از خرید، هزینه ارسال کالا به عهده مشتری است.
۳. اگه در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد:
در صورتی که آسیب، در لحظه قابل مشاهده باشد، مشتری میتواند از تحویل گرفتن مرسوله خودداری کند تا جهت بررسی و ارسال مجدد توسط پست به گجت مال برگشت داده شود؛
۴. اگر مشتری از خریدش منصرف شود (دلایل سلیقهای):
در صورتی که مشتری به هر دلیلی از خریدش منصرف شده باشد، مرجوعی کالا فقط در صورتی امکان پذیر است که به هیچ عنوان کالا از بسته بندی اصلی خود خارج نشده باشد.
لطفاً آدرس پستی و شماره تماس خود را با دقت وارد نمایید
مسؤلیت درج آدرس، کد پستی و شماره تماس اشتباه که موجب نرسیدن بسته به مقصد، دیر رسیدن و یا ارجاع آن به مبدأ شود با مشتری است.
همچنین هر گونه هزینه برای ارسال مجدد نیز بر عهده مشتری خواهد بود.
توجه:
۱. در صورتی که یکی از موارد ۱ الی ۴ بالا برای شما به وجود آمد، لطفاً قبل از هر کاری با ما تماس بگیرید تا در صورت لزوم با راهنماییهای لازم اقدام به مرجوع کردن کالا کنید.
۲. اگر موقع ثبت سفارش از کد تخفیف استفاده کرده باشید فقط اصل هزینه پرداختی برای شما برگشت داده میشود.
۳. کالاهای دیجیتال همانند ساعت هوشمند، هندزفری بلوتوثی و… فقط در صورتی که پلمپ اصلی (درصورت داشتن پلاستیک دور کارتن اصلی، هولوگرام و یا برچسب) آن باز نشده باشد، قابل مرجوعی میباشد.
۴. توجه داشته باشید در صورت انصراف از خرید، به عنوان کارمزد درگاه پرداخت، شاپرک، مالیات و…، ۲.۵ درصد از مبلغ کل واریزی کسر و مابقی به حساب خریدار برگشت داده میشود.
این مبلغ فقط در صورتی که خریدار از خرید خود منصرف شده باشد کسر میگردد و در مواردی مانند ناموجودی کالا، تمام مبلغ برگشت میخورد.
۵. هزینه ارسال کالا به وسیله تیپاکس و برگشت آن به هر دلیلی (عدم حضور، انصراف از خرید و…)، بر عهده مشتری خواهد بود.
در صورت نیاز به راهنمایی و داشتن سوالات بیشتر لطفا به صفحه سوالات متداول مراجعه نمایید