گجت مال

مشاوره و پشتیبانی

۰۷۱۳۲۳۲۶۰۳۰ | ۰۹۱۷۳۸۲۷۹۲۵

Search
Close this search box.

مشاوره و پشتیبانی ۰۷۱۳۲۳۲۶۰۳۰ | ۰۹۱۷۳۸۲۷۹۲۵

شارژر بی سیم اپل مدل MagSafe Duo

  • شارژ همزمان دو دستگاه
  • طراحی تاشو
  • سازگار با آیفون، اپل واچ و ایرپاد
  • امکان شارژ کردن سریع‌تر موبایل (با شدت‌جریان 2.0 آمپر و بالاتر)
  • فناوری Quick Charge 3.0

۵,۵۹۹,۰۰۰ تومان

ناموجود

توضیحات تکمیلی

برند

Apple

رنگ

سفید

نوع شارژر:

بی سیم

ولتاژ ورودی

متناسب با آداپتور با حداکثر توان 27 وات

ولتاژ خروجی

9 ولت

سازگار با

AirPods Pro, AirPods Wireless, iPhone 11, iPhone 11 Pro, iPhone 11 Pro Max, iPhone 12, iPhone 12 mini,, iPhone 12 Pro Max, iPhone 13, iPhone 13 Pro, iPhone 13 Pro Max, iPhone 13 Pro Mini, iPhone 8 Plus, iPhone 8,, iPhone iPhone 12 Pro, iPhone SE (2nd generation), iPhone X, iPhone XR, iPhone XS, iPhone XS Max

مناسب برای

Apple

شارژر بی سیم اپل MagSafe Duo

شارژر بی سیم MagSafe Duo یک شارژر تاشو است که برای سفر ایده آل است. می‌توانید آیفون و اپل واچ را با هم شارژ کنید همچنین قاب AirPods یا AirPods Pro

شارژر-بی-سیم-اپل-مدل-MagSafe-Duo-4

طراحی

شارژر بی‌سیم MagSafe Duo یک شارژر شیک و خوش‌ساخت MagSafe است که همه چیزهایی را که وعده می‌دهد را انجام می‌دهد.

قسمت بیرونی لاستیکی نرم و بادوام است و با استفاده از آهنربا بسته می شود. شارژر اپل واچ به یک لولای مهندسی شده زیبا متصل است و به بهترین نحو همانند دیگر محصولات اپل کار می کند.

شارژر-بی-سیم-اپل-مدل-MagSafe-Duo-5

شارژ

برای استفاده کامل از شارژر بی سیم MagSafe Duo، به حداقل یک شارژر USB-C 27 واتی نیاز دارید. اگر قصد دارید هم آیفون و هم اپل واچ را به طور همزمان شارژ کنید، حداقل به یک شارژر 15 واتی نیاز دارید.

البته باید توجه داشت که شارژ سریع اپل واچ پشتیبانی نمی‌شود. این بدان معناست که اگر به زمان‌های شارژ سریع‌تر اپل واچ‌ها – به خصوص Ultra – عادت دارید، این موضوع برایتان کمی مشکل ساز خواهد بود.

MagSafe Duo برای شارژ کردن گجت های همراه تان، به یک کابل لایتنینگ  (که با Duo ارائه می شود) برای تغذیه پد شارژ و یک شارژر جداگانه نیاز دارد.

شارژر-بی-سیم-اپل-مدل-MagSafe-Duo-6

چرا MagSafe Duo

MagSafe Duo برای کسانی که دوست دارند همه گجت‌هایشان را در یک مکان شارژ کنند مناسب است. همچنین به این معنی است که دیگر کابل شارژ سریع اپل واچ گران قیمت خود را با خود حمل نمی کنید. اگر MagSafe Duo را با یک شارژر USB-C با کیفیت ترکیب کنید می تواند پاسخگوی همه نیازهای شما در سفر باشد.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شارژر بی سیم اپل مدل MagSafe Duo”

خوش آمدید